today bitcoin news

today bitcoin news


میخوای اخبار روز بیتکوینو و ارزدیجیتالو بدونی؟

با ما همراه باش تا تمامی اخبار روز این حوزرو بهت بگیم

لیست شدن مجدد xrp

صرافی  Gemini بعد از دادگاه های متوالی ارز xrp  تصمیم گرفت  پس از تصمیم ژوئیه در پرونده SEC در مقابل Ripple مجدد این ارز را در صرافی خود لیست کند. با این حال، کاربران این صرافی از تغییرات عجیب در قیمت اعلامی این توکن پس از راه‌اندازی مجدد معاملات و واریزها متعجب شده اند. در همین حال، یکی از افراد فعال در حوزه مالی ایالات متحده آمریکا معتقد است که یک استیبل‌کوین برای حفظ وضعیت دلار به عنوان ارز دلار جهانی ضروری است، و دولت باید ۲۰ میلیون دلار پاداش برای شرکت‌های هوش مصنوعی (AI) اختصاص دهد تا به تأمین زیرساخت‌های حیاتی رمز ارز کشور کمک کنند.

bitcoin news
bitcoin news

قیمت عجیب xrp     

قیمت XRP به‌طور موقت در Gemini به $50 می‌رسد در حالی که کاربران به این قیمت مشکوک هستند.

کاربران این صرافی  گزارش داده‌اند که قیمت‌های “بی‌اصول” برای توکن XRP از Ripple در صرافی رمزارزی Gemini مشاهده کرده‌اند، فقط چند ساعت پس از آنکه صرافی توکن را برای معامله در پلتفرم خود مجدداً فهرست کرده بود این قیمت های نجومی مشاهده شد.

با این حال، برخی ناظران تصور می‌کنند که این ممکن است  با توجه به مجدداً فهرست کردن اخیر نتیجه‌ی سفارشات خرید ناگهانی و و نقدینگی کم باشد.

توکن دلار آمریکا

مدیر عامل سابق Binance.US ، برایان بروکس، مقاله‌ای به همراه رئیس دانشکده‌ی اقتصاد، چارلز کالومیریس، درباره نیاز به تصویب قوانین منطقی مرتبط با استیبل‌کوین در ایالات متحده منتشر کرده است.

در مقاله‌ای که در ۹ اوت توسط روزنامه The Wall Street Journal در منتشر شده است، بروکس و کالومیریس ادعا کرده‌اند که توسعه استیبل‌کوین می‌تواند در حفظ وضعیت دلار ایالات متحده به عنوان ارز مختار جهانی نقش داشته باشد. “اگر استیبل‌کوین‌ها رشد کنند، شهروندان کشورهای دیگر علاقه شان به دلار از بین میرود و به سمت استیبل کوین ها سوق پیدا میکنند”.

اختصاص بودجه به شرکت های هوش مصنوعی

برایان بروکس همچنین اظهار کرد دولت باید ۲۰ میلیون دلار را به شرکت‌های AI اختصاص دهد تا به تأمین زیرساخت‌های حیاتی کشور در حوزه ارز دیجیتال کمک کنند. طرح اجرایی اولیه به شکل مسابقه گونه است که برای شروع بیست شرکت هوش مصنوعی با ایده های نوین خود در این حوزه برای دلار ایالات متحده شرکت کرده تا در نهایت دو شرکت برتر این پروژه را شروع کنند.

تحلیل امروز بیت کوین

امروز نیزهمچنان بیتکوین در حال تلاش برای بالا رفتن از سطح مقاومتی ۲۹۴۰۰ دلاری است. اما بیت کوین همچنان موفق به شکست این مقاومت نشده است و احتمال روند نزولی این رمز ارز همچنان وجود دارد. لازم به ذکر است با وجود هارد فورک بعدی بیت کوین اکثر تحلیلگران انتظار دارند قیمت بیتکوین به زودی به سطح تاریخی صد هزار دلار نزدیک شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *