3rd largest BTC holder

3rd largest BTC holder


طی سه ماه گذشته، یک نهنگ بیت کوین ناشناخته  بیش از 3 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده و به عنوان سومین نهنگ دارنده بیت کوین در جهان شناخته شده است. این اتفاق باعث بروز نظریه‌های متعددی درباره صاحب این کیف پول ناشناخته شده شده است.

اولین خرید سومین نهنگ بیت کوین

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط پلتفرم آمار رمزارزی BitInfoCharts، این کیف پول اولین بار در تاریخ 8 مارس بیت کوین را خریداره کرده است. در مدت 3 ماه و 2 هفته پیش، این کیف پول بیش از 118,000 بیت کوین – با ارزش 3.08 میلیارد دلار بر اساس قیمت‌های کنونی – را خریداری کرده است.

Mysterious Bitcoin wallet
Mysterious Bitcoin wallet

جلب توجه کاربران به نهنگ ناشناخته بیت کوین

جذب و خرید سریع و قابل توجه بیت کوین یک این کیف پول مشخص، به طور طبیعی باعث توجه جمعی از کاربران شده است.

متفکران این حوزه فرضیه‌های مختلفی را درباره مالک این کیف پول ناشناخته مطرح کرده‌اند. برخی از آنها معتقدند که احتمالاً یک صرافی رمزارز در حال انتقال مقدار زیادی بیت کوین است، در حالی که دیگران اقدام به ارائه تئوری‌های مختلفی کرده‌اند – تعدادی از آنها حتی ادعا کرده‌اند که “بلک‌راک” ممکن است مالک اصلی این کیف پول باشد.

با این حال، هیچ دلیل قاطعی این تئوری‌ها را تأیید یا تکذیب نکرده است. تصاویری از یک سنگ سیاه(بلک راک) نیز توسط برخی افراد برای تأیید این تئوری‌ها منتشر شده است.

بزرگ ترین کیف پول های بیت کوین

بزرگترین کیف پول‌های بیت کوین در جهان به گزارش BitInfoCharts به Binance و Bitfinex تعلق دارند – به عنوان دو کیف پول سرد بیتکوین.

کیف پول ناشناخته ای که اسم آن را وال کوین گذاشته ایم در موقعیت سوم قرار دارد و سپس کیف پول دیگری از Binance در مکان چهارم قرار دارد.

درخواست بلک راک برای تاسیس  ETF بیت کوین

ارسال درخواست بلک‌راک برای تأسیس ETF بیتکوین در بازار رمزارز در تاریخ 15 ژوئن، موجی از درخواست‌های مشابه از سایر شرکت‌های معتبر ارائه دهنده رمزارز در وال استریت را به دنبال داشته است. این امر، توجه تحلیلگران را به خود جلب کرده و انتظارات را در مورد قیمت بیت کوین را بر اساس وقوع هاوینگ بعدی بیت کوین در آوریل 2024 بیان کرده است. بر اساس تصورات تام لی، رئیس تحقیقات Fundstrat، قیمت بیت کوین می‌تواند به 150,000 دلار و حتی بیشتر نیز برسد.

نتیجه گیری

نهنگ های بازار ارز دیجیتال بزرگترین کنترل کنندگان این بازار هستند و این نهنگ بیت کوین ناشناخته با سه میلیارد دلار بیت کوین بسیار نگران کننده  است. آیا این نهنگ قصد تغییر جهت بازار را دارد؟

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *