Crypto against AI-powered scams

Crypto against AI-powered scams


کلاهبرداری جدید رمز ارز به وسیله هوش مصنوعی

ریچارد ما، مؤسس شرکت امنیتی وب۳ به نام کوانت‌استامپ، توضیح داد که افزایش چشمگیر کلاهبرداری‌ رمز ارز پیشرفته با استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند تهدیدی بزرگ در جامعه فعلی برای سازمان‌های رمزارزی باشد.

پیشرفت سریع هوش مصنوعی

با پیشرفت سریع در حوزه هوش مصنوعی، کلاهبرداران اکنون به ابزارهایی دسترسی دارند که به آن‌ها کمک می‌کنند تا حملات بسیار پیچیده را به صورت گروهی اجرا کنند.این  هشدار توسط مؤسس شرکت امنیتی وب۳ به نام کوانت‌استامپ در گفتگو با کوین‌تلگراف در هفته بلاک‌چین کره داده شد.

Crypto against AI scams
Crypto against AI scams

حملات ارز دیجیتال مهندسی اجتماعی

ریچارد ما اظهار کرد که در حالی که حملات مهندسی اجتماعی مدتی است وجود دارند، هوش مصنوعی به کلاهبرداران کمک می‌کند تا “بسیار متقاعدکننده‌تر” شوند و نرخ موفقیت حملات خود را افزایش دهند.

برای نمایش اینکه حملات نسل جدید قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی چگونه به نظر می‌رسند، ما به یادآوری اتفاقی افتاده برای یکی از مشتریان کوانت‌استامپ پرداخت که در آن یک مهاجم شرکت را با استفاده از هوش مصنوعی مورد هدف قرارداد.

در نهایت، ما گفت که بیشترین تهدید اساسی معرفی شده توسط هوش مصنوعی پیچیده، مقیاس بزرگی است که این نوع حملات می‌تواند اجرا شود.

سیستم هوش مصنوعی خودکار

با استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی خودکار، مهاجمان ممکن است حملات مهندسی اجتماعی و کلاهبرداری‌های پیشرفته دیگر را در هزاران سازمان مختلف با کمترین مشارکت انسانی اجرا کنند.

خطر مقیاس بزرگ ارزدیجیتال

او گفت  “در رمزارزها، دیتابیس‌های زیادی با اطلاعات تماس افراد کلیدی از هر پروژه وجود دارد. یکبار که هکرها به این اطلاعات دسترسی پیدا کنند، می‌توانند یک هوش مصنوعی داشته باشند که به همه این افراد به روش‌های مختلف پیام دهد”،.

اگرچه مقیاس و پیچیدگی کلاهبرداری‌های پیشرفته قدرت‌گرفته از هوش مصنوعی ترسناک به نظر می‌آید، ما چندین مشورت ساده به افراد و سازمان‌ها برای محافظت ارائه داد.

مهمترین تدابیر حفاظتی این است که از ارسال هر گونه اطلاعات حساس از طریق ایمیل یا پیام متنی پرهیز شود. ما گفت که سازمان‌ها باید تمام ارتباطات مربوط به داده‌های مهم را به Slack یا سایر کانال‌های داخلی منتقل کنند.

در نهایت، ما گفت که شرکت‌ها باید به نرم‌افزارهای مقابله با کلاهبرداری سرمایه‌گذاری کنند که ایمیل‌های خودکار از ربات‌ها و هوش مصنوعی جدا می‌کنند. او گفت که کوانت‌استامپ از نرم‌افزار مقابله با کلاهبرداری از شرکتی به نام IronScales استفاده می‌کند که خدمات امنیتی مبتنی بر ایمیل را ارائه می‌دهد.

نتیجه گیری

با توجه به رشد هوش مصنوعی کلاهبرداری رمز ارز با هوش مصنوعی افزایش یافته است و تنها راهکار افزایش دیوارهای امنیتی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *