Ethereum ETF in favor of Bitcoin

Ethereum ETF in favor of Bitcoin


مایکل سیلور  گفت تأیید صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اتریوم ، “ممکن است برای آینده بیت کوین مفید باشد”.

مطالعه اخبار حوزه بلاکچین در بلاکچین نیوز

نقش تایید ETF اتریوم

به گفته‌ی مایکل سیلور، بنیان‌گذار شرکت میکرواستراتژی، تأیید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم ، “یک خط دفاعی دیگر برای بیت کوین” ایجاد می‌کند.

مایکل سیلور، بنیان‌گذار میکرواستراتژی، نظر خود را در مورد صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم تغییر داده و استدلال می‌کند که چراغ سبز اخیر از سوی تنظیم‌کننده‌ی قوانین کریپتوکارنسی ایالات متحده، خبر خوبی برای بیت کوین نیز به شمار می‌رود. سیلور در مصاحبه‌ای با پیتر مک‌کورمک، پادکستر بیت‌کوین، در قسمت ۲۵ مه پادکست “چه کاری بیت‌کوین انجام داد”، گفت: «آیا این امر برای بیت‌کوین خوب است یا نه؟ بله، فکر می‌کنم برای بیت‌کوین خوب است، در واقع، فکر می‌کنم ممکن است برای بیت‌کوین بسیار مفید باشد، زیرا من فکر می‌کنم که ما از نظر سیاسی بسیار قدرتمندتر هستیم و از کل صنعت کریپتو حمایت می‌شویم.»

پیشنهاد مطالعه : مزایا و معایب بیتکوین

هشت صندوق ETF اتریوم

وی در پی انتشار خبری مبنی بر اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) هشت صندوق ETF مبتنی بر اتریوم را برای لیست شدن در صرافی‌های مربوطه در تاریخ ۲۳ مه تأیید کرده است، گفت: «آنها به عنوان یک خط دفاعی دیگر برای بیت‌کوین عمل می‌کنند.»

سیلور تکرار کرد که این امر “پذیرش نهادی ارزدیجیتال را تسریع می‌کند”، زیرا سرمایه‌گذاران محتاط قبلی اکنون کریپتو را به عنوان یک کلاس دارایی مشروع به رسمیت خواهند شناخت. علاوه بر این، سیلور توضیح داد که آنها سرمایه را در سراسر دارایی‌های مختلف کریپتو تخصیص خواهند داد، اما بیت‌کوین همچنان به عنوان “رهبر” ارزهای دیجیتال، اکثریت سرمایه تخصیص داده شده را دریافت خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه : نحوه ایجاد توکن ERC بدون کدگذاری

بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتال

وی ادعا کرد: «فکر می‌کنم سرمایه‌گذاران سنتی خواهند گفت که اکنون یک کلاس دارایی کریپتو وجود دارد، شاید ۵٪ یا ۱۰٪ را به کلاس دارایی کریپتو اختصاص دهیم، اما ۶۰٪ یا ۷۰٪ آن بیت‌کوین خواهد بود.»

همانطور که سیلور قبلا تصور می کرد که شانس کمی برای تایید SEC وجود دارد، اواذعان کرد که نظر او در مورد صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) مبتنی بر اتریوم تغییر کرده است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *